Wednesday, January 22, 2014

Hai 2014

Ehem ehem . Dah lama tak menghadap blog nie . Memang berhabuk gile lah kan cerita dia . Last aku buka blog nie tahun 2011 rasanya , dan sekarang dah 2014 . Lama kan kan . okeyy sebenarnya aku lupa password dengan emeil blog aku nie sebab tu aku tak bukak . Dan tadi setelah kepala ku terhantuk dan terjaga dari koma selama 1 minit ingatan ku telah kembali . Setelah terjaga dari koma hatiku terdetik untuk membuka blog ini dan wahh ini lah hasilnye gua berjaya beb . Selama aku tinggal kan blog nie banyak perkara berlaku terhadap diri ini , jari ku kaku untuk menaip dan berkarya didalam blog ini . Jariku kaku bagaikan batu lagi terkelu lidahku . Tanganku menggeletar sambil otak memikir apa yang patut aku lakukan terhadap blog ini . Patut kah aku melihat sahaja ? aku termenung memandang screen komputer sambil meniup niup rambut ku yang tak berapa nak panjang . Tangan ku ligat menaip tapi apa kan daya aku kecundang . Okeyy mengarut gile . Sepanjang aku membiar kan blog aku nie berhabuk bersawang banyak yang berlaku pada diriku ini . Aku berjaya mengurangkan berat badan aku sebanyak 25KG percaya lah wehh . Dulu berat aku 90 and now ha pandai pandai lah korang tambah , bahagi , darab , tolak lepastu samadengan kan dapat lah berapa berat aku sekarang . Header aku yang dekat blog nie gambar lama time tu aku gemuk gile . Sekarang nie still gemuk tapi slim sikit lah dari dulu ecececeh haha . Memang aku berusaha gila lah kann nak turun kan berat badan aku tu . Dimana ada kemahuan disitu ada jalan .Ehh kemain lahh siap berperibahasa bagai . Alhamdulillah hidup aku berjalan dengan lancar . Urusan harian aku pon seperti biasa . Oh btw aku sekarang baru lepas habis STPM so tengah tunggu result . Seram habaq hang . Sepanjang menunggu result nie aku duduk ruma je goyang kaki bajet bajet MEM BESAR . EH bukan aku pemalas tau . aku dah apply keje dekat petronas tapi orang diam seribu bahasa bile aku pergi petronas ramai pekerja baru so memang patah seribu lah aku . Balik ruma sambil nyanyi lagu Shila Amzah patah seribu . Felling habis lah kannn . So kesimpulannye gua duduk ruma perabihkan beras jelahh . Duit tak payah cerita memang tahap bankrup aku ni . Bankrup sebankrupnye dasar kurap betul . Aku nie reti keluarkan duit , Bank in kan duit aku tak reti . Eh betul aku tak reti bank in duit . Sebab tu duit aku mengalir bagaikan air yang deras . Tak tau nak bebel ape dah . Cukup lah sampai disini coretan dari saya . Sekian . 

       NIE GAMBAR AKU YANG DULU DENGAN SEKARANG .
Tudung purple tu gambar tahun 2011 dan yang Tudung biru tu 2014 .

No comments:

Post a Comment